News

Jag sitter just nu pa min spanska lektion. De flesta sidor ar sparrade sa jag har inte sa himla mycket att gora pa datorn sa varfor inte skriva ett fint inlagg till er alla dar hemma! Dessutom ar det riktigt bra for de flesta svenska sidor som de amerikanska ungdomarna inte har ar helt fria att besoka, det finns manga fordelar med att vara en utbytesstudent! :) Den har veckan sa ar det exam i skolan. Vi ska ha ett prov i alla amnen. Prov pa allt vi gjort, och tro nu inte att detta kommer bli latt for en viss Stina. For stina ar den basta manniskan ever pa att glomma bort vad som gjorts tidigare i hennes liv, jag ar forvanad att jag ens kommer ihag att prata. Fast det forstas, nu mera sa ar ju till och med svenska svart for mig :) I biologi sa har vi fatt en study guide med tva hundra fragor som ska pluggas in till i morgon, dessutom US history prov som ska goras, spanska prov, en engelska uppsatts, och sedan ska aven en tavla vara klar for min drawing class. Nu ar inte detta en vanlig tavla, denna tavla bestar utav prickar. Jag ska dutta alla skuggor med prickar... Det ar mycket jobb! Jag har aven ett prov i musikteori! Detta ar under tre dagars tid. Sa alla svenskar, hor upp! Klaga ALDRIG mer pa att ni har for mycket laxor!!!! Har borta ar det kallt, det ska bli -12 grader i farenheit pa torsdag, det ar runt -24 grader i Celsius. Jahapp! Jag maste helt enkelt testa pa hur det kanns att vara ute i sa kallt vader sa pa torsdag blir det SkiClub, nedrans nice :P Jag ska beratta for er lite hur mina tankar gar just nu. Nagra av er vet nog sakert att i borjan av min tid har borta sa hade jag mycket hemlangtan, Ja jag ar en valdigt kanslig manniska och ni ska ta det som en komplimang att jag hade svart att lamna mina nara och kara. Nu nar jag har varit har borta i snart fem manader sa borjar jag bli radd.. Samtidigt som jag saknar er nagot otroligt dar hemma sa har jag det valdigt bra har borta! Jag far vara med om sa mycket saker och jag har det sa roligt! Jag alskar skolan, har musikal varje dag efter skolan, har massa vanner, underbara larare, skidor att roa mig med och det mesta ar helt enkelt valdigt bra. Men vet ni vad, jag ska NJUTA for jag vet att det kommer bli underbart att komma tillbaka till Sverige men det har ar ett ar som aldrig kommer att komma tillbaka till mitt liv sa nu ska jag njuta av att fa leva mitt liv utanfor den underbara och vackra on Gotland. Ni finns alltid i mina tankar men det ska verkligen inte fa dra ner mig. Inte for att det direkt har gjort det, men jag vill bara saga det :)) Jahapp, ni far alltsa lasa en text skriven av en valdigt lycklig Stina i Amerikat. Pussar och kramar!

Kommentarer
Postat av: Farmor!

Härligt Stina,Du tar verkligen vara på Din vistelse i USA, detta år kommer att följa Dig hela livet. Föresten, även Dina vänner därborta har fått en stor förmån,att få Stina till vän, tänk Dig vad även dom får stort utbyte, tack vare Dig

Puss o Kram

2009-01-14 @ 08:43:52
Postat av: Mamma

Jag tycker att det är sååå ROLIGT att du trivs och mår bra och är lycklig. Gotland finns kvar.......

se till att du har roligt med alla dina "nya" vänner och gör allt det som du vill göra.

Snart är det sommar och då ses vi igen.

Miss you.

2009-01-14 @ 13:20:34
Postat av: morfar

heja stina! njut av livet! fånga dagen!var glad och lycklig!kram

2009-01-14 @ 16:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0