Nytt Ar

Jag sitter fortfarande i Arizona och jag kommer att vara har tills den andra januari for att sedan resa tre dagar med bil till Ohio. Gud vad jag har fatt se mycket under sa kort tid, ett bra avslut pa ett mycket handelserikt ar. Det har varit sa mycket som har hant, bade framgangar och bakgangar (kan man ens saga sa?) men nu kanner jag mig redo for ett nytt ar! Jag ska gora lite tvartom, forra aret avslutade jag med nagra manader i USA, nu tankte jag starta upp med nagra manader har borta och sedan avsluta i Sverige. Ja, det ar knappt vad tiden gar fort.. Det ar redan ar 2009.

Ikvall har jag sett filmen Marley och Me, den var sa himla bra! Jag skrattade som en galning men nar jag kom ut fran bion var jag sa rodogd som jag aldrig varit fran att ha sett en film.. Jag tanker inte beratta nagot om den for jag tror att manga av er kommer att se den!

Min nyars middag bestod av makaroner och cheese och kyckling, inte sa jatte coolt. Men det ar ju inte alla familjer som har en far som fixar hummer till varje nyar, dessutom inte mor som lagar hemmagjord apelsin glass!
Men det har varit en helt ok nyar, jag har simmat i poolen har ute och atit mandariner (forlat tanderiner?) fran tanderin tradet ute pa garden! :)
Jag tror att vi ska bada vid halv 1 ikvall, forsta doppet i Arizona! DAh, det ar val inget ;)

PUSS OCH KRAM! HA ETT UNDERBART OCH HANDELSERIKT NYTT AR!!!!


Kommentarer
Postat av: Farmor o Farfar

Puss och Kram på det nya året. Hoppas innerligt att allt blir till det bästa. Ja nog kan man vara lite avundsjuk på Dig, det Du upplever på 10-14 dagar, tar nästan ett helt liv för oss gamlingar, men älskade Stina Du är mer än väl värd detta.

2009-01-01 @ 14:52:52
Postat av: Björn

Och här kommer en sen nyårspuss och en lika sen kram från mig och Gunnar.Hoppas du haft det bra över helgerna trots att du hellre ville gå i skolan... You're weird! :-)



Ella, Pelle, Ninna, Bella, Kattis, Anna, Maria och Folke var nere och hälsade på oss i Burgsvik vid jul och det var så himla mysigt. Jag saknade dig jättemycket och vi snackade lite om dig.



Plugga nu in musikalen hårt. När ska ni ha första genomläsningen?



Hej då pussgurkan. Och tack för ditt fina brev förresten. Du är bäst.

2009-01-03 @ 00:22:39
Postat av: Stina

Bjorne fina du!



Jag maste saga att det har jullovet som jag har haft har varit sa himla handelserikt sa jag maste saga att jag tyckte precis lika mycket om att vara ledig som att ga i skolan!



Musikalen borjar da skolan borjar! Pa mandag alltsa, det kommer bli sa kul!! Jag kan nastan alla repliker helt utantill.



Farmor och Farfar, ni har sa himla ratt i det ni sager! Det jag far uppleva ar otroligt och det har hant under sa kort tid. Jag ar glad for allt jag far vara med om!



Tack fina ni!

2009-01-03 @ 07:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0