Snowday

Idag har vi haft snowday. Snowday betyder att skolan har varit stangd eftersom att det ar sa nedrans kallt! Fy sablar! Det ar runt 12 minusgrader i Celsius! Igar sa hade vi ingen skiclub for med de kalla vindarna som uppstod igar var det - 24 grader i farenheit! Jag vet inte ens hur kallt det ar, runt - 40 grader i Celsius kanske? De va radda att vi skulle fa frostskador i ansiktet.. Jag har lurat i folk att det har ar som en svensk sommar dag, hihi!

Jag har haft en super rolig dag! Efter att ha sovit i 13 timmar sa traffade jag Heather och at lunch. Vi ringde ihop lite kompisar och sag High School Musical 3 pa en 1 dollar bio! Det var roligt! High School Musical filmerna ar sa otroligt overspelade sa man vill bara skratta at dessa filmer! Sa kul!

Nu ska jag vidare till nagra kompisar ikvall och se pa nagot spokprogram! Kul :))

Pussar och kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0