Sparar nastan ur!

Jag kom hem fran en konsert for lite mindre an en timme sedan! Det var sjukt kul! Det var en Dj som kallades sig sjalv Girltalk. Han mixade ihop massa kanda latar pa en och samma gang! Roligt!
Det var val runt 5-600 personer i lokalen och vi dansade som galningar! Jag ar ju inte av det storsta storleken sa det var en och annan gang som jag faktiskt var radd att jag skulle bli nertrampad! Det var galet!
Folk hoppade, lyftes upp och pa nagot konstigt satt hamnade alla i huvudet pa mig..

Det har varit stromavbrott eftersom att det var en stor brand har i staden. Jag sag inget av roken och markte egentligen inte av branden alls eftersom att jag hade overnattning hemma hos Maddy. Jag tror inte att nagon blev skadad som tur var och nu ar strommen tillbaka!

Bodde alltsa over hos Maddy i natt, vi var 3 tjejer och fyra killar dar. Vi sag pa skrackfilm och det var seriost den laskigaste film jag nagonsin sett! Mirrors, det handlade om ett varuhus som brunnit ner for nagra ar sedan och de hade inte tillrackligt med pengar for att reparera huset. Det var en man (skadespelaren som ar med i 24) som jobbade dar som vakt for att se till att ingen vandaliserade huset och de manniskor som dott i branden var fast i speglarna. Speglarna visade massa saker som han inte kunde se i verkligheten och speglarna tankte aven doda honom. Det var helt sjukt laskigt, jag ar typ fortfarande radd.. Se den inte om ni ar kansliga men om ni vill se nagot laskigt sa rekomenderar jag den starkt!

Som sagt hade vi snowday i gar sa jag har alltsa fem dagars ledighet fran skolan! Det ar som att ha lov! Helt galet faktiskt! Har vi snowdays i vart svenska system? Att skolan stangs om det ar for kallt?
Har i amerika sa har de 5 snowdays som kan anvandas under arets lopp och om de maste anvanda fler an de 5 dagarna sa maste eleverna gott gora detta genom att ga i skolan under de "tagna" dagarna under sommaren.
Gud vad jag har det svart att formulera mig bra pa svenska, ni far verkligen ursakta mig.. 

Nu ska jag sova, imorgon ska jag shoppa lite med nagra kompisar!

Pussar och kramar till er alla underbara svenskar! <3

Kommentarer
Postat av: Mamma Ninna

Blev det någon shopping? Finns det några snygga "501" (Lewisjeans)att köpa? Hur mycket kostar ett par jeans? Kram

2009-01-19 @ 08:58:09
Postat av: Stina

Jag tycker sa har... Du far komma hit och kopa dem sjalv OCH pa samma gang traffa mig!!!!

2009-01-21 @ 01:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0