Frukost hos Mrs. Mendoza

I morse blev jag hembjuden till Mrs. Mendoza for frukost. Hon hade lagat omelett pa det cubanska sattet, skart upp jordgubbar och ananas, kokat kaffe, skart upp bagels och dukat fint! Hon visade mig runt i sitt hus och hennes van Lia var dar ocksa. Lia ar en av mina vanner, Ians mamma. Hon ar jatte snall och hon sa att hon var stolt over mig och for allt jag astadkommit har i USA aven fast hon inte kande mig sa bra. Gjorde mig sa himla glad.

Mrs. Mendozas son och dotter var hemma och vi alla satt vid bordet och pratade och hennes man kom hem efter att ha spelat tennis. vi sag slutet av tennis matchen men Soderling som spelade mot en fransman, vi forlorade.....
Vi njot av att bara sitta och ha det trevligt helt enkelt!

Jag gjorde reklam for Sverige sa vem vet, ni kanske far traffa Mrs. Mendoza och hennes familj i framtiden?!



------------------

Jag gar runt och sager hejda till folk och det kanns jatte jobbigt, jag brister lite inombords varje gang men det ar nagot som maste goras och jag har en ide for hur jag ska samla ihop pengar for att resa tillbaka.

- Pa tisdag sa har jag min hejda fest och da ska min CD skiva ara klar och jag ska ge alla gaster varsin skiva men de far lagga ett bidrag om de vill och varje liten slant ska sparas till en resa tillbaka!

Det kommer bli bra, men jag trodde aldrig nagonsin att det skulle bli sa har svart....

------------------

Nu ska jag ga och titta pa alla seniors nar de tar "studenten!"

Kramar!

Kommentarer
Postat av: pappa

Tänk om de lägger så mycket på skivan att det räcker

t o r. Jag vill gärna köpa ett signerat exemplar för

50 dollar.

Kram

2009-06-08 @ 16:12:40
Postat av: stina nordberg

t o r

2009-06-08 @ 21:08:13
Postat av: Stina

vad ar det?

2009-06-08 @ 21:12:20
Postat av: pappa

fram och tillbaka

tur och retur

2009-06-09 @ 11:50:59
Postat av: morfar o birgitta

att mötas och skiljas är livets gång...... Det är klart att du ska tillbaks till USA !!!!!!! tor: tur och retur, hem och tillbaka igen, du har hela livet framför dig !Tänk, så många vänner du fått, härligt!!!!!! kramar

2009-06-09 @ 12:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0