Adjo Mrs. Potts, Adjo Beauty and The Beast

Klockan ar nu 1.50 pa natten. Jag sitter med fotter som varker, tranings vark i min vanstra arm, skavsar fran arm stallningen, trott hals fran all sang men med en magkansla med tusen fjarilar, en lycka svar att beskriva men aven en sorg att behova saga hejda till en karaktar och otroliga manniskor som man inte langre kommer att traffa regelbunden varje dag.

Beauty and The Beast blev en succe, vi gjorde en otrolig forestallning. For forsta gangen pa en lang tid sa har Grandview Heights Higschool gjort en riktig succe, koerna gick ut i korridorerna. Det var massa folk och jag tror att de flesta uppskattade det nagot otroligt! Det verkar som sa ialla fall!
Mr. Grega (music director och min kor ledare) sa att Beauty and the Beast ar hans favorit av alla 6 musikaler som han har satt upp under hans tid som larare pa Grandview.

Torsdag och Fredag kvall var bada otroligt roliga, vi hade massa energi och det var mangder med folk. Jag har redan berattat om torsdag kvall for er (torsdag kvall var premiaren) och fredag kvall gick super!

Idag, lordag sa hade vi tva forestallningar. En forestallning klockan 14.00 pa dagen och en senare klockan 20.00. Forestallningen under dagen var lite seg, inte sa mycket drag i publiken, vi var sega och trotta efter att ha varit ute till halv 2 kvallen innan (det ar en hemlis dock...) Alla i ensemblen gick for att ata efter fredags forestallning men det slutade kort sagt med att vi blev jagade av polisen och att vi sedan at pa en vaffel restaurang. Kul kvall..

Lordag kvall avslutades for bara nagra timmar sedan och vi gjorde en fantastisk forestallning! Det var underbart! Jag borjade nastan grata efter att jag sjungit Beauty and The beast, for sista gangen. Det var ett vackert med sorgligt ogonblick.

Alla seniors inkluderat mig hade tack tal sa jag tackat min vard mamma for att hon hjalpt till med Cast partyt som skulle hallas senare pa kvallen och jag tackade aven Amerika (detta fick hela publiken att skratta) men jag maste saga att jag menar verkligen det, jag ar sa himla glad att jag fick chansen att gora denna musikal och att allt gick sa bra.

Cast partyt blev sedan firat och vi spelade volley boll, sjong abba pa kareoke maskinen, och fick diplom, Detta var mitt diplom: the "Most attention-getting entraces" award! :)

Ja, himla kul!!

Fick aven ett kort av en man efter showen, han gav mig hans email och nu vill han skicka mail till hans vanner i Stockholm som sjunger barbershop (en kor utan instrument, kort sagt) och han vill att jag ska sjunga med dem! Vart att tanka pa! Kul att man ar i Amerika och har fixas "gigg" for mig i Sverige!

Alskade Familj och vanner jag hade garna sett er i publiken men musikalen ar filmad, inte varldens basta kvalitet men ok ialla fall!
Ni ar underbara!!!

Kommentarer
Postat av: farmor

Skickar Grattis! Grattis, jättekul att allt blev så lyckat. Du är bäst. Kramar i mängder.

2009-03-08 @ 09:13:30
Postat av: pappa

Hur kan ,man se filmen.

Det är enormt Stia

Du är så bra

2009-03-08 @ 09:48:22
Postat av: Stolt mamma

Du är så modig :)

2009-03-08 @ 12:29:47
Postat av: Elisabet

Grattis Stina-Fina

Jag kan känna känslan jag skulle ha haft om jag hade varit där, den känns starkt ända hit till Gotland i tankarna. All din energi och utstrålning berör så mycket.

Massor av kramar Elisabet

2009-03-08 @ 12:38:20
Postat av: bella

Jagad av polisen!! det lät spännande.



Jag har ju sagt att du skall vara med på Idol, inte hålla på med några gubbar som sjunger barber shop.



2009-03-08 @ 19:12:16
Postat av: pappa

Bella har rätt

2009-03-08 @ 21:52:15
Postat av: Stina

Hahaha, vanta lite nu :P pappa vill du att jag ska sjunga idol?! Det ar ju faktiskt coolare att sjunga i barbershop, lyssna pa the real group sa far ni hora nagot coolt :)

Jag ska beratta om polisen for er om ni vill!

2009-03-09 @ 04:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0