Balklanning

Idga har jag kopt min balklanning! Otroligt vackert!
Den ar i en bla farg och under det blaa tyget sa ar det ett koppar fargat tyg, den har parlor pa banden och i midjan, jatte vacker! Jag tanker dock inte visa nagra bilder for ni far se bilder fran balen som ar i maj.

Jag gick ut med Maddy, Laura, och deras mammor. Jag skulle egentligen bara titta men sa hittade jag den har och jag blev kar direkt! Jag kom hem och beratta for Beth och hon sa typ ingenting sa jag fragade vad det var med henne och hon sa bara att hon garna velat folja med, jag kande mig sa javla dum.. Klart att hon skulle hanga med, men varfor sa hon inget da jag sa att jag skulle ut och kolla klanning??
Jag blir bara sa trott pa hur himla dalig hon ar pa att kommuicera och nu kanner jag mig som den samsta manniskan i varlden pagrund av att hon inte har pratat ett dugg om klanning. Hon sa: det ar en stor sak i en mammas varld. Varfor har hon da inte sagt nagot?
Jag bad om ursakt men jag vet inte, hon ar en valdigt annorluna manniska. Hon har inte ens bett om att fa se klanningen.
Kanner mig dum och elak men samtidigt arg for att hon inte kan kommunicera med mig...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är klart att hon skulle velat följa med men det är ju inte så lätt för dig att veta heller. Visa henne klänningen så kan ju du och Beth köpa accessoarer. Kram Mamma

2009-03-16 @ 08:35:26
Postat av: Stina

Ja, jag gjorde det! Hon verkade ta det ok ialla fall!!



KOLLA DIN MAIL MAMMA!

2009-03-16 @ 13:41:56
Postat av: Björn

Stinavännen. Gunnar och jag har till slut kommit hem från Kambodja och Thailand och har missat hela grejen med musikalen och din succé. Din galna morsa messade till oss när vi var i Siem Reap och tyckte vi skulle gå in och läsa din blogg. Hon har inte sett internetuppkopplingar i den delen av världen :-)Men vilken grej! Jag visste ju att det skulle bli så här i och för sig, men va kul ändå. Du går från klarhet till klarhet.

Ha nu kul de sista månaderna. Njut och umgås, var inte så jäkla duktig jämnt. Det här är liksom chansen du har.

Jättekramar från Björn

2009-03-17 @ 15:39:24
Postat av: Stina

Ah bjorne, tack sa hemskt mycket :) Jag ska helt klart njuta av min sista tid!!

2009-03-18 @ 03:16:46
Postat av: johanna

låt inte hennes tankar och fundering förstöra din lycka! jag har också precis införskaffat min amerikanska balklänning :) är jätte nöjd, 50$ hahahah!!!!

2009-03-18 @ 03:46:28
URL: http://www.jwilbrand.blogg.
Postat av: Amanda

Kommunikation ar nog det svaraste som finna verkar det som. det ar personligheter men ocksa kultur som spelar roll. konstiga saker som man inte riktigt fattar.. gud du och jag kommer ha mycket att prata om nar du antligen kommer hit om tva veckoR!!!!!

2009-03-20 @ 02:40:34
URL: http://resdagoken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0