Hemma

Ja, sa nu ar jag hemma i Ohio igen!

Jag traffade Mika igar, det var himla roligt men konstigt! Jag blev sa glad nar jag sag henne att mina ogon tarades upp! Vi gick runt pa stan, pratade, jamnforde upplevelser, at glass (svindyr, 3 dollar!) och efter ett tag sa kandes allt som vanligt. Som att det inte var 7 manader sedan vi faktiskt sags. Det var Mika Bremberg Gardinger som satt bredvid mig fast nu satt vi en lite mullen dag och hangde i Washington DC, underlig kansla! 

Jag sag alla monument som man ska se i Washington, gick till alla museer som jag ville ga till, umgicks med min vard familj, gick pa en otrolig en mans show med en clown som var helt otrolig pa att gora konster.. Aah, jag har haft en otrolig resa faktiskt!!

Kanns som att jag var ivag mer an en vecka. Den har veckan har verkligen fort med sig erfarenheter! 


 

Kommentarer
Postat av: morfar

fantastiskt så mycket du får se och vara med om!!

2009-03-29 @ 12:00:16
Postat av: helena

nämen titta, där är de små sötnosarna tillsammans!

vad härligt!

miss u

h.

2009-03-30 @ 21:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0