Polis historien med mera.

Pa fredag kvall sa bestamde massa folk i ensemblen for att ga och ata nagonstans runt halv 12 pa natten. Ungdomar under 18 ar ar inte tillatna att vara ute efter 12.00 pa natten men vi gjorde det ialla fall. Jag behover ju inte oroa mig men halften av de som kom var fran 14 till 17 ar.
Vi var runt 20 ungdomar och runt 5 - 6 bilar. Joe, jag, Seadie, Maddy och Laura akte i en bil och vi var sist. Vi letade efter ett stalle som visade sig vara en bank och inte en restaurang sa vi alla motes pa en parkeringsplats och nar var bil kom dit hade alla hoppat ur bilarna och satt pa hog musik och dansade runt. Vi hade sett en polisbil da vi korde inte pa parkerings platsen och Joe ser att polisbilen satte pa lystet, han skriker: Cops, cops!!

Alla hoppar inte i bilarna och en kille gasar jarnet utan lyse sa polisen stannar en av vara bilar (inte killen som kor som en dare) och vi hade nedrans tur att han inte skickade hem nagon. Vi korde bort fran parkeingsplatsen och  det var da vi sag att michael som han hette blev stoppad, vi andra splitrades upp och vi ringde runt till folk som galningar for att veta vad som verkligen hande och vart vi skulle ga. Vi traffades pa en bensin mack for att tanka och da var det en kvinna som ringde polisen for hon trodde att vi var massa fulla ungdomar (som vi verkligen inte var, bara 20 trotta musikalare som letade efter nagonstans att ata) vi korde fort darifran och hamnade senare pa vaffel restaurangen och 20 minuter efter vi kommit dit kom Michael in pa restaurangen och alla blev jatte glada for att han inte blivit hemskickad. Om han blivit hemskickad hade var regissor fatt veta och vi hade typ varit doda nasta morgon.

Alla var jatte sura pa den har killen som gasade pa, om han inte gjort det hade inget hant.. Men som tur var sa gick ju allt bra!

---------------

Idag sa stadade vi hela aulan, oj oj.. Det var lite smartsamt ma jag saga!



Har ar en bild pa mig som Mrs Potts!!

----------------

Nu ar musikalen over och jag har inte sa mycket att gora. Men jag funderar pa att inte ta en sport och bara hanga med kompisar och njuta av sista tiden. Men da ar jag aven radd att jag kommer att ha for lite att gora. Men jag och nagra tjej kompisar har planer pa att borja med en salsa kurs, sedan kopa ett gym kort pa ett ruggigt gym for 1 dollar, gymmet har dock pool sa da kan vi simma dar ocksa.
Sedan har jag ju massa vanner som inte spelar sport ocksa...

Vad ska jag gora??

Jag har tre alternativ:

-Vara ledig och gora saker med mina vanner
-Spela Softball
-Gora nagon gren inom friidrott

hjalp mig..

---------------

Saknar er alla valdigt mycket idag, tror att det var for att jag fick en kudde av mammorna som fixade alla kostymer. De ville ge mig den for att de tyckte att jag var rolig att jobba med och som ett minne. Kudden var gjort av samma tyg som min kostym och det var massa i ensemblen som signerade kudden. Det var sa vackra saker som de sa och det kandes som att jag var pa vag hem.. Konstigt att pa samma gang som jag var ledsen over att den har resan snart ar over sa saknar jag er lika mycket.
Det kommer bli smartsamt att lamna USA, sa manga vanner som man maste saga hejda till men jag har ju samtidigt sa himla mycket att se fram emot da jag kommer hem!!

Mm, om lite mer an 3 manader sa ar jag hemma i Sverige igen!

Kramar till er allihopa!

Kommentarer
Postat av: pappa

Jag tycker softball

Det verkar kul och med ditt bollsinne......

kram

2009-03-09 @ 08:57:17
Postat av: Nils

Ditt bollsinne är ju kalas men kan du inte bli cheerleader eller något?

2009-03-09 @ 20:37:22
Postat av: Stina

Nisse, Cheerleaders ar domda till att vara de dumaste manniskorna i hela skolan fast som tror att de ar coolast nagonsin, jag tror att jag haller mig undan fran det :P Det racker med att jag var maskoten en gang! hihi.

Nej, jag tror att jag och nagra tjej kompisar ska trana pa egen hand faktiskt!

2009-03-10 @ 02:47:22
Postat av: morfar

träna på egen hand med dina kompisar blir nog bra!

2009-03-11 @ 11:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0