Premiaren

Det gick jatte bra! Jag fick hela min outfit, och jag ljuger inte! Det kan vara den finaste outfit nagonsin! Jag ser verkligen ut som en thekanna, jag ska ta bilder ikvall och visa er :) 

Det var lite konstigt att efter premiaren se alla i ensemble krama deras familjer och vanner. Da kande ja att ja saknade er allihopa, jag kande en langtan att fa se och krama min familj. Men det var sa manga manniskor som kom fram till mig och sa sa himla mycket fina saker sa jag var ganska upptagen! Det kom fram en kvinna som sa: 
Do you take lessons? you must take lesson, you are AMAZING!!! 
Sedan blev hon alldeles tarogd och gav mig en kram! 

Manniskor kom fram till mig och sa att jag hade en otrolig rost, de sa att jag gjorde rollen som Mrs. Potts underbart, att jag verkligen sag ut som en aldre kvinna i min rollkaraktar och inte alls sa ung som jag ar. 

Idag sa berattade var kor ledare Mr. Grega som for ovrigt ar en underbar larare som verkligen lart mig om not lasning och att ha kontroll over min rost att detta kan vara en av de basta musikaler som nagonsin satts upp under hans tid som larare pa den har skolan. Folk bombade hans mail i morse med kommentarer om hur bra det var, folk stannar honom i korridorerna. Han ar valdigt nojd! 

Hillary (regissoren) presenterade mig for en tidigare boss pa Grandview som var otroligt imponerad och ville att jag skulle jobba med musik senare! Kul!! (jag ska gora allt jag kan for att gora henne nojd ;) )

Jag blir alldeles overrumplad over hur glada alla var, jag gjorde tva sma fel pa min sang och ah.. Det verkar som att sadant inte hade markts och alla verkade valdigt nojda! 

De andra i musikalen var jatte duktiga ocksa! Jatte bra energi, vi arbetar verkligen som ett team! Jag, cogswarth, och Lumiere hade verkligen ett bra sammarbete! Det har folk ocksa sagt, himla kul! 

Jag fick dessutom blommor igar. En ros fran tva av mina vanners familjer och en ros av en kvinna som jag bara pratat med lite da och da i korridoren, det kanns lite kul faktiskt :) 

Nu maste jag tagga massa for ikvall, bara for att det gick bra igar kan jag inte slappna av ikvall! Jag maste forsoka va precis like mycket pa topp om inte mer! 

Ja, herre gud svenskar. Det har ar verkligen en upplevelse pa topp!! 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj va roligt Stina.

Där ser du, du är ju bäst.

Kram

2009-03-06 @ 20:08:27
Postat av: farmor

Stina Älskling! klockan är nu 22.20 äntligen vet farmor att allt har gått vägen,(visste det innerst inne) tänk om farmor hade haft möjlighet och överlämna en jättebukett rosor, just då, alla våra GRATTIS till en supertjej. KRAM, KRAM

2009-03-06 @ 22:20:29
Postat av: Mormor Ella

Tusen rosor till dig, jag skulle så gärna velat vara där....

2009-03-06 @ 23:05:28
Postat av: pappa

Suveränt. Någon annan, efter det här, som Mrs Potts

är omöjligt.

Behöver du en trunkbärare?

Kram

2009-03-06 @ 23:24:55
Postat av: morfar

grattis grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-07 @ 12:29:33
Postat av: Anonym

stina gud va roligt. Jag blir rörd bara av att läsa vad du skriver och alla fina komentarer du får här av släkten. Och vad härligt att det gick så bra! Jag som alla andra hade jätte gärna vart där och sett dig. Men bilder vill jag se, stina som tekanna är inte nåt man får se varje dag. Jag vill snart ha ett skype samtal (när du har tid, hehe) du verkar ha mycket att göra!

2009-03-07 @ 12:41:00
Postat av: ellen

stina va roligt! Jag blir rörd bara av att läsa vad du skriver och alla fina komentarer du får här av släkten. Och vad härligt att det gick så bra! Jag som alla andra hade jätte gärna vart där och sett dig och gett dig tusen kramar. Men bilder vill jag se, stina som tekanna är inte nåt man får se varje dag. Och jag vill snart ha ett skype samtal med dig (när du har tid, hehe)du verkar ha mycket på gång :)

Jag är avundsjuk på dig och saknar dig jättejätte mycket.

2009-03-07 @ 12:45:10
Postat av: helena

grattis stina, vad kul att det går så bra! vad roligt att du är nöjd och att alla andra är det också! du är otrolig! njut nu av alla föreställningarna (hur många är de?)!

kramar från dante och mig

2009-03-07 @ 15:14:52
Postat av: Moster Eva

Grattis Stina ! Ett Stort fång med krispiga tulpaner till Dig. Det hade varit kul att se och höra dig som Mrs Potts. Sug i dig allt beröm Du kan få det är Du värd.

Kramar från Moster Eva

2009-03-09 @ 08:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0