Rekord!!

Vi satte nytt rekord pa biljett forsaljning! Music Man som sattes upp for nagra ar sedan salde 13.500 dollar och da aven donationer (ar det det ratta ordet pa svenska?) inraknat.
I ar salde vi for mer an 15.000 dollar i bara biljett forsaljning! Det sags ha varit en av de basta forestallningarna pa mycket lange! Larare som jag inte har stannar upp mig i korridoren och berattar hur duktig jag var, en engelska larare halsar nu pa mig sahar:
Hello There, Superstar!
Sedan gar hon vidare :)

Lyfte vikter i dag pa gymmet i skolan, har ont i hela kroppen! Funderar starkt pa att ga upp och lagga mig och bara vila ut.  Men jag ska nog ga upp tidigt for att ta en promenad i morgon bitti.
Nar jag kom till USA sa hade jag inga problem att fa pa mig mina svenska klader (saklart), for nagra manader sedan kunde jga inte ens knappa mina byxor!! Glad nyhet: Jag kan nu knappa mina byxor igen och jag har gatt ner nagra kilon sa nu har jag sammanlagt bara gatt upp 3kg under min resa i det stora landet! Super duper bra!

Har haft galet mycket laxor under kort tid, hoppas pa en lugn helg.. Men man vet aldrig!

Kommentarer
Postat av: farmor

Du är verkligen med och slår nya rekord, helkul att allt har blivit som Du hoppats på,farmor är absolut inte förvånad när det gäller Dina insatser i musicalsammanhang, Du ger allt. Var rädd om Dig

Stor, Stor Kram

2009-03-13 @ 08:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0