Spring Break!

Idag har mitt forsta spring break startat! Jag har firat med att dricka coca cola pa restaurang och jag ska snart till nagra kompisar och se pa film!

Jag vet inte om jag har berattat for er att jag ska aka till Washington DC i morgon med min vard familj. Vi ska ta bilen som vanligt, men det kommer bli kul! Vi ska aven aka till Philadelphia och Gettysburg. Gettysburg ar ett av manga slagfalt under the Civil war. Kommer bli bade roligt och intressant! Men det basta ar nog att jag ska fa chansen att ge Mikos en stor kram da hon ska komma och halsa pa mig! Fy tusan va fint det ska bli!

Detta blir bara en av alla erfarenheter jag fatt i det har landet och jag samlar pa varenda en, tank om alla fick chansen att vara en utbytesstudent!
Jag har verkligen lart mig och fatt varit med om sa himla mycket!!

Om tva veckor sa aker jag sjalv till New York for att traffa Amanda! Det kommer bli sa sjukt kul! Jag saknar henne massor och det kommer bli otroligt att traffa henne igen!
For er som inte vet sa jobbar Amanda som Au pair en timme ifran New York och jag har kopt flygbiljetter for att halsa pa henne!
Har mycket att se fram emot under den narmaste tiden!

Jag ska forsoka uppdatera under resans gang!!

Hors snart!
Kramar!

Kommentarer
Postat av: farmor

Hej Stina! Oj, vilken fantastisk värdfamilj Du är hos, dem ger Dig verkligen möjligheter att uppleva Amerika på många sätt. Du en annan sak ,sänd en bild när Du går på balen i Din nya klänning.

PussoKram

2009-03-21 @ 08:37:14
Postat av: Ninna

Ge Mika och Amanda en bamsekram från mig också!!

Va ROLIGT för er!

Kram

2009-03-22 @ 17:56:14
Postat av: Stina

Ja visst farmor! Det kommer nog komma manga bilder fran balen men balen ar inte fors an 2 maj, lika bra att vara tidigt ute med att kopa klanning :))



KRAMAR!

2009-03-23 @ 23:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0