Teaser for Beauty and the Beast!

Kom precis hem fran ett sorts reklam upptradande for Skonheten och Odjuret. Jag oppnade upp hela alltet med ledsangen, Beauty and the Beast. Det var sa nervost, jag trodde jag skulle tappa text och rythm men pa nagot konstigt satt sa varje gang jag val kommer upp pa scenen sa gar det alltid som det ska?
Det ar nedrans konstigt, visst kan jag gora fel ibland men det funkar nastan varje gang och det ar skont att veta!

Det var en middag for alla de rika foraldrana i Grandview, 150 dollar per par! De ater middag och sedan har det en sa kallad tyst auktion. Folk skanker saker till skolan som foraldrarna sedan skriver upp bud pa.
Detta ar bara for att samla ihop pengar for skolan.

Det var roligt och det var valdigt skont att varma upp infor ca 200 manniskor istallet for att direkt hoppa upp pa scenen framfor 750 pers. Kul!!! :) 

Nu ska jag ga ut med kompisar och ha kul!

Saknar er alla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0