Timmarna fore Premiar!

Igar sa filmade vi musikalen och det ar den forestallning som alla ni svenskar kommer att fa se, om ni vill forstas!
Jag hade inte riktigt alla mina klader klara med ikvall da det ar PREMIAR sa ar alla mina thekanne klader klara. Jag skojar inte, kladerna ar underbara!!! Jag blev alldeles tarogd da jag sag det som var fardigt igar!

Jag sitter nu tva timmar innan samling och kanner mig lite nervos, inte jatte mycket, pa ett bra satt. Jag har varit nervos hela dagen. Jag vet att det kommer smalla till forr eller senare, kanske att jag svimmar, vem vet!
Det kanns anda som att jag ar Mrs. Potts pa scenen, det kanns sa himla bra att vaxa in i en roll, om nagot ramlar in i mig skulle jag inte tappa karaktaren for en sekund! Jag skulle bara svarat genom Mrs. Potts. Det ar nog det som gor det sa haftigt med musikal att plotsligt bli nagon annan!

Jag far ha en mick genom hela musikalen. Kanns valdigt bra att inte behova tanka pa att inte bli hord! Nu behover jag inte skrika utan det racker med att artikulera!

Gud vad kul det ska bli! Ska ta med mig kameran ikvall och ta massa bilder backstage!!

KRAMAR!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det kommer att gå bra. Lycka till!! Du är bäst!

2009-03-05 @ 23:04:04
Postat av: Farmor o Farfar

Har tänkt på Dig hela dagen, nu har Du väl facit i hand så här dags, det blev säkert succe.Stina klarar det mesta. Kramar

2009-03-06 @ 09:21:35
Postat av: farmor o farfar

har tänkt på dig hela dagen, nu har du säkert facit i hand, ett ord bara KANONBRA, Stina klarar det mesta, Kramar

2009-03-06 @ 09:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0