Washington DC

Vi kom fram till Washington DC igar och vi kom fram runt halv 5 pa kvallen. Beths kusin som vi skulle bo hos arbetar som en buss chaffor, han kor runt med grupper och visar runt i staden.
Vi fick en gratis tur i sakert en och en halv timme. Plotsligt fick man se alla dessa vackra monument och liknande som man endast sett i filmen som Forest Gump och liknande.

Idag vaknade vi upp och at frukost pa ett pannkaks hus, Tom tog svenska crepes med lingon!

Sedan akte vi in till city, vi gick till 3 olika museeum, vi sag allt fran rymdskepp och plan till alla presidenters fruars klanningar. Det var valdigt intressant.

Jag har varit med om massa konstiga manniskor idag.. herre Gud, jag och tom blev utbitchade av en tjej.. Det var valdigt fullt pa ett museeum och en tjej stog mitt framfor oss och jag fragade om jag kunde fa komma fram for att ta en bild, hon blev skit sur och borjade viska hogt till sin kompis om att jag ska sta i ko och att hon hatar att folk ror henne om hon inte kanner dem sa Tom blev lite irriterad och knackade henne pa ryggen och sa, jag ar ledsen men det ar inte en ko. Hon blev skit sur och sa: ROR MIG INTE!
Jag och Tom styrde upp det ohc gick dar ifran.. Stord tjej alltsa...

Sedan gick vi runt pa gatan och vi motte da en man som sjong, han borjade sjunga, BABY GIRL!!! BABY GIRL!! och tittade rakt pa mig och blinkade och hade sig, himla konstigt. Haha.

Ja, massa sma saker har hant.

Jag alskar att vara i storstader, det hander alltid massa sjuka saker. Underhallande saker som sadant.

Jag har det helt enkelt valdigt bra, Ursakta min svenska i det har inlagget, manniskor sitter runt mig och pratar engelska.. Svart att koncentrera mig :)

KRAMAR!

Kommentarer
Postat av: farmor

Än en gång! Stina gläds med Dig att Du upplever så FANTASTISKT mycket under Din vistelse i USA, bara att gratulera. Hälsa Ditt värdfolk med en stor Kram.

2009-03-26 @ 08:56:50
Postat av: helena

hej vännen, ha det fortsatt bra på resan och krama om min kära mika!:)

och max om du ser honom också...!

kram,

helena

2009-03-27 @ 22:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0