Cabaret

Ikvall har vi haft konsert i min skola! Jatte roligt! Jag sjong tre latar och spelade aven gitarr under Maddys och Sarahs lat. Det var kul! Jag sjong avslutande laten i forsta akten tillsammans med en kille som heter Ezra. Vi sjong en lat som heter Quando, Quando, Quando. Vi sjong versionen med Michael Buble. Kolla garna upp den, bra lat!
Sedan sjong jag min nyaste lat som heter George. Och jag avslutade andra akten med Piece of Me med Olivia Reed som sjong jatte fina stammor.

Jag gjorde nagra sma fel. Under George sa ar det forsta jag gor att sla micken i gitarren sa det sade: BOM..
Sedan under Piece of Me sa lovade jag publiken att det inte skulle hande igen. Jag stracker mig fram for att ta tag i micken som jag ska sjunga i, nar detta gors sa slar aven gitarren i micken... igen...

Det var kul och jag fick massa fina kommentarer! Det coolaste var nog att Maddys mamma hade med sig en vaninna som ville presentera sig for mig. Hon var tydligen lite av en talangjakt. Vi skakade hand och hon gav mig sitt kort. Hon kanner hela Idol Juryn i Sverige och ville att jag skulle maila henne sa att hon kan skicka vidare min information till sina svenska kontakter i Sverige. As coolt!! Hon och jag pratade lite och jag som vanligt skamtade pa och hon sa att jag hade en bra personlighet ocksa! :) Himla kul, Gud sa glad jag blir nar folk sager sant till mig!

-------------

Hade YFU mote denna morgon.. Vi alla utbytesstudenter traffades och jag grat typ igenom hela forsta delen av motet da alla skulle beratta vad det skulle sakna mest. Beth kommer att sakna mitt sjungande klockan 11 pa kvallen :) Haha, det var lite roligt faktiskt.
Ah, det borjar verkligen narma dig. Dagarna gar och snart far jag ge er alla en STOR STOR kram! Jag hoppas att jag inte har forandrats, eller. Det har jag. Jag har forandrats massor men jag hoppas till det battre!

------------

Imorgon aker jag ivag pa senior trip till Ceader Point. Det ar en nojespark men massor, MASSOR av "rollercoasters" (kommer inte ihag svenska ordet) och jag ska aka som en galning!! WOHO!! :)

Hors snart!!

KRAMAR! 

Kommentarer
Postat av: pappa

Stina! Du berättar så mysigt.

Jag känner mig som jag nästan är med.

Du gör mig så glad

2009-05-17 @ 22:12:20
Postat av: pappa

vad jag längtar efter dig

2009-05-17 @ 22:16:33
Postat av: Anonym

bra gjort cave woman! kramar morf. o birgitta

2009-05-18 @ 11:51:32
Postat av: farmor

Farmor ser Dig framför mig, när Du dänger i micken,publiken smälter när Du ger dem Ditt underbara leende. Snart, snart får vi kramas.

2009-05-19 @ 17:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0