Ceder Point, Sista Kor uppforandet, Home Room Olympia

Ceder Point ar otroligt. Det ar Amerikas storsta bergodalbanepark. De har massor! Det finns en park i Japan som slar denna men det ar den enda.
Jag och alla seniors akte ditt och vi akte som galningar. Vi var dar i tva dagar och kvallen spenderades pa hotellet i en utomhus bubbel pool. Det var verkligen jatte trevligt. Det var underbart vader, jatte soligt men lite kyligt. Jag brande hela ansiktet for jag glomde att satta pa solkram forsta dagen. Men andra dagen satte jag pa mig 85 for att vara riktigt saker :)

Pa Ceder Point finns varldens snabbaste och hogsta bergodalbana. Gissa vem som akte den?? JAG!
Det var skit kul! Det gick sa himla fort, men akte rakt och i luften och sedan hoppades man bara pa att man skulle klara det over (det funkar inte varje gang) och sedan gar den rakt ner igen. Skit kul verkligen!!

Koerna var langa men jag och personerna som akte hade party! Vi stod och dansade i 1 och en halv timme da vi vantade pa en annan helt galen bana.

En bana gick nerat i 95 graders vinkel, det var min favorit!!



-------------------

I tisdags sa hade vi sista kor konserten. Jag hade sa klart en dalig hals. Min halsont kommer alltid da jag ska uppfora nagot, jag hade ett solo men faktiskt sa lat det bra!

Hela koren har rostad och 6 personer fran koren skulle fa pris. Jag blev sa himla glad for jag fick ett av priserna. Det var ett inramat diplom : For Outstanding Choir Participation!

Blev sa himla glad :)

--------------------

Idag sa har vi haft Homeroom Olympiad. Alla klasser, Freshmens, Sophomores, Juniors och Seniors tavlar emot varandra. Jag och Sarah Morgan skulle springa over planen. Men vi skulle inte fa det sa latt, nej vi skulle springa pa ett mycket konstigare satt, skottkarran. Hon holl i mina ben och jag sprang pa handerna. Fotbolls planen ar gjord av konstgras och da klimatet just nu ar varmare an en svenska sommar dag sa kokar planen! Mina hander ar nu inlindade i bandage da jag har stora brann blasor pa handflatorna. Jag hade dock tur, nagra killar tappade nastan allt skinn...

--------------------

Det borjar narma sig, 26 dagar om vi ska vara exakta!!

Kramar!
 

Kommentarer
Postat av: farmor

Helt ofattbart, vad Du har upplevt under den här tiden i USA, allt låter så kul,vackert, lite ruskigt, ja inte minst intressant.Vi ses SNART, KRAMAR!

2009-05-23 @ 13:45:41
Postat av: pappa

Kom just hem från Stockholm tillsammans med Alexander som skall vara här i 4 dagar. Det var ett

jättetrevligt 50- årskalas. Den hade varit ännu bättre om du varit där.

Kram

2009-05-24 @ 23:15:30
Postat av: Anonym

alla längtar efter dig. det blir roligt att ha dig hemma på lilla gotland igen. kram, kram. morf. o birgitta

2009-05-25 @ 10:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0