Hmm....

Det finns en tjej vid namn Sarah Ball i skolan. Hon ar utvecklingsstord och har grava problem med att ha en social kontakt med manniskor. Hon var alltid sa himla snall mot mig i borjan av aret. Hon indroducerade mig for sina foraldrar och under Alice i Underlandet skickade hon en blomma till mig och liknanade.

Efter Musikalen andrades detta drastiskt. Under en audition for att sjunga ett solo i koren sa satt och och sa: Alla ar bra utom Stina. Jag hatar hennes rost och liknande.
Detta har forsatt och det ar tjejerna i allt sektionen som berattar for mig. Hon hatar verkligen mig. Hon sager att jag ar en mallig Europeisk tjej, hon hatar mig och liknande.

Jag gillar verkligen inte nar folk hatar mig, vem gor det? Men det ar verkligen inte min mening att sara nagon. Det finns nog inte en enda manniska som ar riktigt snall mot Sarah och jag har verkligen forsokt att inte vara en av dem och jag har manga ganger sagt till folk att lagga av.

Sarah har bara gjort gester bakom min rygg, tills igar. Sarah kom upp till mig och sa: Hello Stuck Up! ..Sedan gick hon vidare. Efter skolan sa sag jag henne pa sin cykel och hon borjade forfolja mig. Nar hon kom till mit hus vande hon och sedan cyklade hon fram och tillbaka utanfor mitt hus. Jag var tvungen att ga ut igen for jag skulle ga tillbaka till skolan for att betala for skolmaterial. Jag gick ut igen och hon var fortfarande dar. Sarah hade pa sig horlurar och for att vinna min uppmarksamhet sa sjong hon valdigt hogt sa fort hon kom nara mig, Jag traffade en kille vid namn Kyle och stod och pratade med honom. Sarah hade forsvunnit for ett tag men kom da tillbaka och skrek: HEY KYLE! Men ignorerade mig. Jag var tvungen att ga tillbaka hem for jag hade glomt mobilen och nar jag kom ut en tredje gang sa stod hon vid vaglyset som jag maste ga forbi for att komma till skolan. Jag gick over gatan for att inte behova sta precis bredvid henne och nar jag satte en fot i gatan da det precis bytte till gront sa skrek hon: DON"T WALK WHEN ITS RED STUPID!!!
Jag bara pekade pa lyset och da det var gront. Da cyklade hon bara upprort ivag.
Jag pratade med nagra larare och tydligen sa har hon forsamrats lite och de var valdigt ledsna att jag ar malet for det hela. De tror att det ar for att under musikalen var folk valdigt dumma mot henne och jag ar nu bara en figur som hon binder ihop med det...

Laskigt men mest tycker jag synd om henne..

Stina

Kommentarer
Postat av: Pappa

Vilken tråkig grej

Jag tror att det var väldigt bra att du talade med

lärarna. De verkar ju insatta. Fortsätt att vara snäll mot flickan ifall du träffar henne.

Synd om henne hon verkar ju mobbad.

Hon kanske inte är van vid att någon är hygglig mot henne

Kram

2009-05-08 @ 08:34:37
Postat av: farmor

Instämmer helt med pappa Kjell, jättetrist att Du ska bli utsatt för en sån här grej. Du som alltid är tjejen som bryr sig, när någon inte mår så bra. Var rädd om Dig.Mängder av KRAMAR

2009-05-08 @ 17:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0