News

Jag har igar haft lab practical som jag berattade for er, jag hade endast 5 fel! Det var tva killar med 4 fel, men annars var jag bast i klassen. Himla kul!
Jag hade biologi prov idag och jga hoppas pa att det gick bra! Det kandes ratt bra ialla fall.

Jag har gatt runt idag och tagit bilder pa mig och lararna, jag har inte tagit med alla annu men bilder kommer :)

Idag har det varit rena ramma djur dagen for mig! Jag har hallit i en 5 ars gammal alligator som har vaxt efter sin miljo. Inte sa stor, ater heller inte sa mycket och lever i ett kyligt rum darfor var den stor som en alligator unge.
Sedan har jag gjort nagot sjukt.
Jag berattade for er att jag hade klappat pyton ormen som Mr. Wieland har. Jag holl den, bara jag. Fy tusan va laskigt det var! Det var helt sjukt, men jag ar sa stolt over mig sjalv och jag gick runt med ormen pa min arm for typ en kvart. As coolt verkligen, det var otroligt!
Jag forstar inte, jag har verkligen jobbat pa att inte vara radd for ormar och spindlar. Jag har krypit i grottor med spindlar stora som bara den, jag har hallit i en orm utan nagon hjalp. For ett ar sedan stod jag pa andra sidan rummet nar Mr. Wieland slappte ut den stora ormen!



----------------------

Ronja Rovardotter

Jag har fatt den stora aran att fa spela Ronja Rovardotter i sommar. Pa Narsaker ska denna musikal/teater sattas upp. Det kommer att bli otroligt och jag ar sa glad att jag har fatt chansen att gora detta!
Kom och titta!!

Sofia Ahlin skickade manuset over email. Jag har inget skrivare har hemma i huset sa jag var tvungen att skriva ut det i skolan, 120 papper!
Jag fick forsoka gora det i smyg men nar jag kommer ner i kontoret dar mina papper ar sa skriker min goverment larare: OMG Stina!! Are all does papers yours?
Jag tog mina papper och sprang darifran! Haha :)) Det var jatte roligt faktiskt.

Kramar!
Stina

Kommentarer
Postat av: farmor

Grattis,Grattis! jättekul, hoppas innerligt att farmor få uppleva en kväll med Dig som Ronja Rövardotter. Helt underbart att hemmaplanen har Dig i sina tankar till den här rollen.Stor Kram. Vi ses SNART!

2009-05-30 @ 09:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0