Nyheter om Sarah!

Jag pratade med lararna om det hela som sedan pratade med Sarah och tydligen sa hade hon borjat grata och det var precis som vi trodde at folk hade varit sa elaka mot henne under musikalen att hon forsokte hamnas och det blev jag som var malet for detta.

Jag var inne vid toaletterna nar hon kom dit och jag var beredd pa att hon skulle saga nagot dumt, istallet som bad hon sa hemskt mycket om ursakt och hon var ledsen for musikalen och liknande. Jag blev sa himla glad och sa att jag aldrig nagonsin menat att gora henne ledsen och att jag godtar hennes forlatelse och att jag var glad och stolt over att hon tog modet att saga forlat!

Sa himla fint och vilken lattnad! Kanns sa himla mycket lattare och battre nu! Tank om alla andra kunde sluta vara elaka..

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0