Oj oj oj..

Jag har sa himla mycket i skolan just nu. Jag ar alldeles utmattad, huvudvark och hela alltet. Amerika alltsa :P
Nej men jag lar mig mycket men det ar verkligen mycket!
Imorgon ska vi ha ett lab practical. Det betyder att mr. Wieland satter fram massa olika arter av djur, vi ska svara pa fragor om djuren och aven kunna satta dem i ratt order och class. Det ar mycket att lara in. Sedan har vi biologi test pa fredag ocksa.
Nasta vecka ar det exam, da blir det test pa allt vi lart oss under hela aret. Fy tusan alltsa :S

Imorgon efter skolan ar jag fatt chansen att fa aka ut till 6th grade camp. Det ar ett lager for alla 12 aringar, det ar massa av mina kompisar som akt som ledare. Mr. Wieland har fixat sa att jag far aka ut en dag och uppleva en kvall med barnen och mina vanner :)

Det borjar narma sig! Det kommer att bli otroligt att fa se er alla igen, men ni kanske forstar att jag just nu gar runt som en tickande bomb. Jag gar runt och jag paminner mig hela tiden om att det ar sista tiden. Nar man forsoker njuta blir det alltid sa himla mycket svarare. Jag fikade med Kelby i kvall, fikan spenderades mest med att vi bada satt och grat. Det finns verkligen vissa manniskor som kommer att ligga nara hjartat och det inte latt att saga hejda.
Jag tror inte att det ar nyttigt att behova saga hejda till manniskor pa det har viset.
Tur att jag kommer hem till er ialla fall..

Kramar!
Stina

Kommentarer
Postat av: pappa

Jag tror inte att du säger hej då till dina vänner

för gott. Du åker säkert tillbaka någon gång. Den svenska sommaren och alla i familjen väntar på dig.

Det skall bli så kul.

2009-05-28 @ 08:30:31
Postat av: Stina

Det har du verkligen ratt i pappa! tack!

2009-05-29 @ 13:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0