Prom imorgon!

Imorgon sa har jag min amerikanska prom! Jag ar jatte exalterad. Lite nervos ocksa, men det kommer att bli super. Jag kanner inte david sa bra men vi ar i en grupp pa over 20 personer. Vi ska aka me en buss, eller.. Det ar inte riktigt en buss, det ar en sorts tagvagn som gar pa fyra hjul. Vi har hyrt den for kvallen. vi alla aker ut till en fin restaurang och musik kommer sarkerligen vara tillgangligt i bussen. SEdan efter vi atit aker vi till stallet dar balen ska vara, sedan sa blir det afterprom. Vi ar inlasta tills klockan 3.30, men dar kan vi klattra pa klattervagg, kareoke, se pa film, sova och massa mer. Sedan aker vi hem till Joe van Fossen for att sitta i hans tradgard vid en brasa. Vi gar sedan hem till Maddys och har en sleepover med tjejerna, morgonen efter ska vi ata frukost hos Maddy. Sedan blir det the med folk fran min forsta grupp pa eftermiddagen. 
Lite krangligt, jag gar med tva grupper. En grupp som jag ar med innan prom och sedan spenderar jag tiden efter prom med en annan.. Man maste ju ge en bit till alla liksom ;)

Jag ar nervos, men himla glad!! Det kommer bli skit kul! Skor, smink ar inkopt, jag far se hur mitt har kommer att sattas upp. Jag har bestamt att forsoka vara lite sparsam sa mina tjejkompisar far hjalpa mig med haret. 

Aah, det kommer bli kul! Riktigt roligt! :) 

.......

Svin influensan sprider sig.. 
Laskigt, en person som gar pa Ohio State university (ett universitet med ca 50,000 personer som ligger down town i Columbus) har fatt influensan.. Jag ar lite skraj alltsa.. Men jag har ju ifor sig inte haft nagon kontakt med person som nu inte har influesan langre.. Dessutom sa har jag nog ett ok immunforsvar.. Men vem vet :S Hm, jag hoppas pa att det inte blir allt for stort, da finns det en chans att jag inte far aka hem till Sverige, men da ska det vara riktigt daligt! 

Kramar! 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha det så jättekul på Promen, säger man så?? eller det här är bättre Ha det så jättekul på Balen. Du måste berätta hur det var senare. Kan man få se en bild på klänning också. Älskar dig..

2009-05-01 @ 23:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0