PROM

Jag borjade dagen klockan halv 10 da det var dags for en lang dusch for att kanna mig sa frasch som mojligt, jag hade tur idag for mitt har var inte allt for daligt. Ni vet hur det kan vara ibland. Nar man ska gora nagot viktigt sa ser det ut som att luggen har blivit tillrufsad av en apa eller liknade, men inte idag!
Jag hamtade upp en blomma kallad Butnear (vet ej hur det stavas). Detta ar en blomma som ska sattas pa killens kavaj medans tjejen far en stor blomma att satta pa hanleden.

Jag gick sedan hem till Maddy, vi sag pa en film och jag hade svart att koncentrera mig for jag var nervos att vi inte skulle hinna, da var klockan 1 och jag skulle traffa min grupp vid 6...... Jaja, det ar bra att borja i tid!

Vi satte igang med mitt har klockan tva och Maddy lockade mitt har under en och en halv timme. Heather hjalpte till med ovre delen av haret, halften hangde ner och det andra sattas upp med blommor och harnalar.
Jag sminkade mig sjalv och det blev helt ok, det var billigare att gora allt sjalv och for att vara en tjej med endast marscara pa vardagar sa ar jag ratt nojd faktiskt!

Klanningen sattes pa och den ar verkligen fantastisk! Den har ett koppar fargat tyg under till och sedan ett bla gront tyg som ligger over. Det bla grona tyget har glas parlor fast satta som smycken nastan :)

Vi tog nagra foton utanfor Maddys hus och sedan kom Tom och hamtade upp mig for att kora mig till Susannah och Elainas hus. Dar var sakert runt 50 personer, bade vackra balmanniskor och foraldrar, syskon och andra slaktingar! Vi tog bilder i mangder.

Nar det var dags for att aka till restaurangen for att ata middag kom en trolley (vagnen som jag har berattat om), vi akte pa motorvagen ut till en fin restaurang vid namn Brio. Dar at vi god italiensk mat och hade super mysigt! Vi satt och pratade och at god mat. Vi hade delat upp sa att jag betalade for middagen medans David betalade for min och hans biljett. Jag at pasta med pesto, kyckling, notter och lite annat gott. Sedan delade jag och David pa efteratten och vid det har laget var vi sa fulla att vi inte ens kunde fa ner halv tillsammans! John och Charlie tyckte att det var en synd att lamna sa god mat sa nar vi alla var pa vag ut till trolleyn satt de och rensade var efterratt for att inte slosa minsta lilla godhet!

Vi akte sedan in till dansen dar vi blev bemotta av alla larare. Jag skakade hand med alla, tog kort med mig, Sarah och var biologi larare Mr. Wieland for att forena First period ganget pa ett kort. Jag och min fore detta matte larare skakade hand och han bojde sig fram for att pussa mig pa bade kinderna for "det ar ju sa man gor i Europa, tankte att du kunde kanna dig hemma." Det blev ett AKWARD MOMENT som vi kallar det har i USA :)
Sedan gick vi in for att dansa jarnet hela kvallen! Vi tog av oss skorna och som ni ser pa bilderna ar min klanning lite lang sa jag vill halla upp den for det mesta, men det gick sa bra sa!
DJ:n var lite sadar men det gjorde inte sa mycket, vi hade kul ialla fall! Varenda langsam dans ska man dansa med sin partner, detta var skrack senariot for mig den kvallen.. David och jag ar ju inte jatte nara vanner sa att slanga mig i hans armar kanns inte sa jatte lockande, men vet ni vad.. Aven det gick bra den har kvallen!

Timmarna gick fort och snart var det dags for att snabbt aka hem och byta klader for att sedan ga pa After Prom, dar fanns klattervaggar, fotbollsplaner, volleybollplaner, basketplaner, vissa kastade frisbee. Jag tillagnade kvallen med att forst klattra pa en svar vagg, och som byggt kort ar det svart da man inte alltid kan na klossarna, men jag klarade hela vaggen upp! Jag var stolt, skraj och alldeles skakig for det var jobbigt ma ni tro!
Sedan spelade jag fotboll for att visa mina skills som Europa manniska!
 Sedan avslutades kvallen med volleyboll match! Mr.Hall och Mr.Richard och varan rektor Mr. Truett var med och spelade. Bade Mr Hall och Mr Richard ar bra, det har sport i sig men var rektor var jatte dalig! skit kul! Vi skrek sa mycket att vi alla tappade rosten.

Nu var klockan 3.30 och det var dags att ga hem. Vi hamnade hos Joe Van Fossen och jag slocknade direkt, blev vackt och gick hem till Maddy och slocknade igen. Klockan 11.30 pa morgonen sa vacktes da foraldrarna gjort en bamse frukost och vi njot av var underbara kvall!


Kommentarer
Postat av: pappa

oj vad häftigt. du är så vacker. men du är dom inte lite feta tjejerna? Vilken snygg klänning. ALEXANDER BLIR KÖKSMÄSTARE PÅ IRE I SOMMAR.

Kram och ha det bra

2009-05-05 @ 19:23:07
Postat av: Stina

Nej men! Vad sager du pappa? Haha, de ar val inte feta! Haha.

Gud vad roligt! Det later som ett perfekt kap!!

2009-05-06 @ 05:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0