Senior Tag!

Idag har det borjat, den arliga leken, den harda kampen!!

Vi har delat in oss i 16 lag, fyra personer i varje lag. Jag, Maddy, Sarah och Laura ar pa ett lag. Leken ar baserad pa vatten krig. Varje vecka far vi ett nytt lag som vi ska kriga emot, senare kommer lag att slas ut och det blir senare final. Med vatten pistoler, vatten gevar, vatten ballonger och allt annat som skjuter i vag vatten ska vi traffa motstandar laget. Vi tavlar just nu mot fyra killar, Caleb, Shane, Goodie och Ryan.

Idag sa borjade kriget. Jag fixade tva stora vatten gevar, eller en medel stor pistol fick jag lana av Zyg ett stort gevar av James (grann pojken). Jag fyllde upp gevaren och nu var jag beredd.. Det finns en del regler i denna lek som egentligen mest gar ut pa att killar vill se tjejer halv nakna..
Man kan inte bli skjuten om man bara har pa sig en bikini. Killar kan inte bli skjutna ifall de har kalsonger eller speedos (sma badbyxor som inte tacker allt for mycket), tjejer kan komma tillbaka in i leken om de kysser en annan tjej, kysser tva killar pa skolan vid namn Will och sa en annan som jag inte vet vad han heter..
Man kan inte bli skjuten inom skol omradet, och man kan heller inte bli skjuten da man jobbar.
Om man blir skjuten sa ar man ute ur leken, vi miste en idag... Sarah blev skjuten mitt under ett telefon samtal med mig!

Jag stod vid en bankomat for att ta ut pengar. Nagra andra vanner satt i bilen och vantade pa mig och lovade att tuta om nagon kom fran mitt motstandar lag. De tutade sa klart men det var ett falskt alarm, jag blev skit radd och var beredd att kla av mig till bikini och skjuta allt vad jag hade da jag var bevapnad!
De skrattade som galningar i bilen men nar jag vande mig om for att forsatta med mina penga uttag sa tutar de igen jag hinner inte reagera fors en kille med speedos och vapen springer fram och skjuter mig, sedan forsvann han lika fort. Detta var konstigt da han inte ens var pa mina motstandares lag, men det gav oss ett gott skratt.

Leken fortsatte hela kvallen och den slutade med att jag och Laura stod och holl vakt vid Subway (en restaurang) da Caleb snart skulle sluta jobba for kvallen. Caleb ringde saklart alla sina lag-kompisar. Jag vandrade runt restaurangen for att se om de fanns en bakdorr, nu vill jag att ni ska veta att jag gar runt i bikini och bar pa ett stort vatten gevar. Jag hor att en bil kor upp bakom mig och jag vander mig och och riktar gevaret mot bilen for jag trodde att det var mina motstandare. Det var inte mina motstandare, nej det har var Herr. Polis som var ute och korde. Han fragade:
What are you doing?
Ehm.... I'm playing senior tag?
By Subway?
Yeah, my friend works in there and we are going to shoot him.. WITH Water!

Polisen muttrade lite och korde sedan ivag. Vi forsatte kvallen och snart hade vi hela motstandar laget dar, jag blev jatte jatte JATTE blot. Caleb tog av sig till kalsonger och kunde latt ga ut (crap) men jag sprang upp till bilen dar Shane satt pakladd, jag sprutade in i bilen och jag ar saker pa att jag fick honom men da Goodie smallde dorrn rakt pa mitt huvud sa att det klamdes i bildorrn kan jag ha sett fel... Japp, det gor skit ont och jag sitter nu med en rod axel och en varkande nacke. Har suttit med frusna artor for att forsoka minska svullnaden och aven det blaa..
Ar det krig sa ar det, det ska ta mig tusan synas och kannas!

Det star fortfarande 1-0 till dem men vi har en vecka och jag ar taggad till max!

------------------------------------------------------------

Pa sondag sa ska jag pa skolutflykt. Vi ska aka till Kentucky over dagen for att ga ner i grottor med Science Club. Det kommer bli skit kul!! Jag ar sa himla exalterad for ett sadant aventyr!!
Nagra grottor ar stangda for fladdermossen bar pa ett virus och ar sa svaga att de inte kan ta bakterier fran manniskor. Vi kommer darfor att krala i vatten, lera, sma grottor for att komma till ratt stalle utan dessa grottor. Kommer bli skit kul!!
Imorgon ska ficklampa som satts pa huvudet kopas in!

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud så barnsligt haha

passa på nu

för sen är du vuxen

2009-05-09 @ 18:31:17
Postat av: Anonym

Håller med föregående kommentar ....

puss mamma

2009-05-09 @ 20:04:57
Postat av: Stina

Hahah, det ar som att vara ett barn igen och det ar himla fint :) Idag sa ar min nacke bla och jag har ett sar pa kinden fran en av amerikas alla hoppande hundar.. Som sagt, det ska synas!

2009-05-09 @ 20:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0