Tornado!

Jag kom precis upp fran kallaren. Vi tog skydd for signal syrenerna borjade tjuta eftersom att en tornado var rakt over oss. Jag satt och pratade med Mamma pa facebook, det enda jag skrev: Maste ga till kallaren! Tornado!
Hoppas att jag inte skramde henne for mycket!
Sedan krashade jag datorn och sprang ner sa fort jag kunde da jag hade mina balskor (10 cm hoga klackar) pa mig eftersom att jag tranar for i morgon..
Ingenting hande, vi satt nere i kallaren med en batteridriven tv och tittade pa nyheterna om ovadret utanfor. Det askar fortfarande, men det varsta ar over och vi ska nog ga ut och ata nu faktiskt! :)

Hm, jag sparar det har ocksa som en av alla erfarenheter jag far vara med om!

Kramar pa er!

Kommentarer
Postat av: farmor

Ja Stina ,den här amerikavistelsen har verkligen bjudit Dig på allt,som det kan ta årtionde att få uppleve. Skönt att tornadon passerade utan förstörelse. Hoppas den stora balen blir kronan på verket. Puss o Kram

2009-05-02 @ 08:04:38
Postat av: Kajsa, Anna, Maria, Ellen och Cilla

Hej, nu är det party på silverhättan 10 och många från släkten är här!

Vi har ingen tornado men vi har en stor skinande sol. Vi hoppas att ni slipper fler tornados!

Nu skall vi äta Gino, mumma! :):):):):)



pussar och kramar

2009-05-02 @ 21:20:07
Postat av: Anna och Kajsa igen :P

Svara snälla

2009-05-02 @ 21:21:50
Postat av: Cilla

ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ presis tuggat i mig den sista kott biten.



wof woff Cilla

2009-05-02 @ 21:51:41
Postat av: Cilla

ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ presis tuggat i mig den sista kott biten.



wof woff Cilla

2009-05-02 @ 21:52:02
Postat av: Bertil

jag är proppmätt, och glad.



kul att du varit på prom bal, hoppas allt var kul

























































































































cilla haltar

2009-05-02 @ 22:00:01
Postat av: morfar

morfar inte med på partyt. sjuk, febrig o risig. är nog svininfluensa i alla fall! mycket synd om honom. hoppas du har en superfin prom!!!!!! kram. birgitta

2009-05-03 @ 16:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0